Items where Author is "Karunia Tunjungsari, Hetty"

Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book
Number of items: 9.

Book

Sudarajat, Deny and Karunia Tunjungsari, Hetty and Nugrahaningsih, Hartanti (2024) Pemasaran 5.0 : Menciptakan Koneksi di Era Digital. 1 st ed. Takaza Innovatix Labs, Padang. ISBN https://bookstore.takaza.id/product/pemasaran-5-0/

Ie, Mei and Karunia Tunjungsari, Hetty (2024) Perilaku Keorganisasian. 1st ed. Takaza Innovatix Labs, Padang. ISBN 978-623-8677-04-7

Karunia Tunjungsari, Hetty and Ie, Mei (2024) Entrepreneurial Leadership : Mendorong Inovasi dan Pertumbuhan. 1st ed. Takaza Innovatix Labs, Padang. ISBN 978-623-88995-9-3

Karunia Tunjungsari, Hetty and Ie, Mei (2024) Entrepreneurial Leadership : Mendorong Inovasi dan Pertumbuhan. 1 st ed. Takaza Innovatix Labs, Padang. ISBN 978-623-88995-9-3

Karunia Tunjungsari, Hetty (2024) Pemasaran Berkelanjutan : Menerapkan Strategi yang Ramah Lingkungan. 1st ed. Takaza Innovatix Labs, Padang. ISBN Karunia Tunjungsari

Karunia Tunjungsari, Hetty (2024) Pemasaran Digital : Maksimalkan Penggunaan Media Sosial dan Teknologi. 1st ed. Takaza Innovatix Labs, Padang. ISBN 978-623-88958-4-7

Sugiarto, Hendro and Derina Yusda, Desi and Karunia Tunjungsari, Hetty (2024) Dinamika Perilaku Konsumen : Membaca Pola Keputusan Pembelian. 1st ed. Takaza Innovatix Labs, Padang. ISBN 978-623-88900-0-2

Asakdiyah, Salamatun and Hakiki, Ridwan and Karunia Tunjungsari, Hetty (2023) Kepuasan Pelanggan Di Era Digital : Strategi Untuk Mempertahankan Loyalitas Pelanggan Jangka Panjang. 1st ed. Takaza Innovatix Labs, Padang. ISBN 978-623-09-7000-9

Karunia Tunjungsari, Hetty Komunikasi dalam Pemasaran Destinasi. 1 st ed. Takaza Innovatix Labs, Padang. ISBN : 978-623-8677-82-5

This list was generated on Sun Jun 15 23:01:26 2025 UTC.